Gott nytt

Igår bar det iväg till min bror för att fira nyår. Barnen var super glada och exalterade. Det började med lite tacos som alla bara älskar. Trodde inte jag skulle kunna sluta äta då det var hur gått som helst. Barnen lekte från att vi kom till att min brors barn somna vid ca 11 tiden. Benjamin trodde jag aldrig skulle vara vaken men han höll sig vaken ända tills 12 slaget och fick för första gången se de fina färgerna som raketerna bjöd på! Han var inte mega imponerad men samtidigt tror jag han var sjukt trött. Har ingen aning om när de gick upp så de gick nog på socker sista timmen skulle jag tro, Det var en super trevlig kväll i alla fall. Dock somna jag så fort vi kom hem ( barnen somna i bilen) ca 01,25 sen sov jag fram till i eftermiddags vid 15,30.. Johan har tydligen försökt väcka mig ett fler tal gånger men inget jag kommer ihåg... Nu sitter jag i soffan i alla fall men mår inget bra i kroppen vill bara sova trots alla dessa timmar jag redan sovit... 
 
Här kommer lite fyverkeri bilder 
 
 
 
 
 
Gott nytt år 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback