guess who's back

I am back! haha 
Tog lite bilder idag.. har ju gått ner ca 4 kilo så måste ju visa upp mig liiiite ;) Hoppas dock att jag kan fortsätta sjunka i vikt trots att jag är näst intill frisk.. skulle vilja tappa ca 4 kilo till då tror jag att jag skulle va nöjd.  
Vad har hänt sen sist? hmmm 
ja inte så mycket faktiskt. Jag har varit sjuk en vecka frisk nästa och så har de fortsatt. I veckan fick jag åka till jouren för jag hade svårt att andas. Misstänkte att de var förkylnings astman som krångla och så rätt jag hade. Så nu har jag båda mina mediciner igen och måste göra en utredning på min astma :/ surt! 
Min älskade snutta var här och sov över hos mig o Johan. Tror han gillade att ha två tjejer för en kväll ;) Troligtvis kommer hon nu i helgen igen men då ska hon ha med sig fattso (hennes hund cleo) Världens snällaste hund och också Bemo skrutts favorit <3 så jag försöker få hit henne innan torsdag kväll då barnen tyvärr åker på fredag :( 
 
Nu ska jag ta och börja med lite mat för snart kommer mina två andra pojkar hem så familjen blir komplett igen <3 
Bespara mig på kommentarer angående att jag är ful för vet du vad? kanske är de för dig men för mig är jag finare än jag varit på länge =) 
 
 
 
i am beautiful no matter what they say
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback