Har sån otur helt sanslöst

Tror ni inte att jag har gått och blivit sjuk IGEN?!!!! Genom förkyld vakna jag upp i morse. Igår var jag lite snorig och nu är jag precis utmattad i kroppen och förkyld som sagt. Jag tror jag bosätter mig i en lägenhet snart och inte har någon mänsklig kontakt alls..är så trött på att vara sjuk så jag har inte ens ord för de...
Vakna nyss efter att ha sovit en stund. Känner mig lite bättre men inte mycket. Alla mina pojkar är iväg och handlar sen skulle de förbi leksaks affären för att pojkarna skulle få använda en del av sina pengar från sina sparbössor. De kommer säkert va super glada när de kommer hem <3
Min snutta Sandra skrev med och eventuellt kommer hon hit och stannar ett par dagar.. Mysigt!!
Nej nu ska jag greja lite i hemmet innan pojkarna kommer sen blir de bara vila!!
Trevlig kväll




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback