Hej hopp lilla *****

Igår var en lugn dag. Johan fick en del gjort med att sätta upp hyllor i jonathans rum vilket blev jättebra. Jonathan har så mycket lego modeller och hade inga bra ställen att ställa dem men nu kan de stå snyggt upp radade när han ej leker med dem. Det blev en sväng till snuttan igår med på en kaffe. Har träffat hennes pappa och hennes lillebror Elias en gång tidigare och fick då bara positiva minnen. Elias har grov adhd och började sin medicinering vid 3 års ålder. Idag är han 8 och ska fylla 9! Han var super mysig och så sjukt lugn och go. Sist jag träffade honom var han inte alls denna stora kille. Han har också börjat äta mera så han såg lite rund ut i ansiktet vilket klädde honom väl. Så söt och så sjukt smart grabb Sandra nämner jag ofta som min bättre hälft eller snutta. Och det är inte ens i närheten de två orden av vad denna kvinna är. Men egentligen finns de inga ord för att beskriva denna underbara människa! Hon förstår mina tankar och hon finns alltid där Trevlig dag allés
Al natural baby ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback