Hemmet dag

Var ett program på tvn igår om sommarstugor vilket fick mig att fundera på om man skulle vilja ha en sommarstuga senare när man blir lite äldre? Men nej jag och Johan är rätt överens om att skulle vi någon gång senare flytta här ifrån så skulle de bli ett hus med pool annars så skulle vi bli kvar i detta hus. Vi stor trivs här mer och mer när de görs i ordning så stärks känslan av att detta är vårt hem!
Längtar tills den dagen då vi har råd att renovera upp badrummet på nedre våningen som är från 80-talet.men de är ca 60 000-100 000 vilket vi undre . Då kommer hemmet se kanon ut!
I skrivande stund sitter jag i sängen och dricker mitt kaffe. Sandra och älsklingen sover eller nu vakna visst min älsklingen här bredvid mig så då kanske man fick lite mys till kaffet! Eller precis så somna Johan med glaset fullt med kaffe så han,sängen,kudde och täcket vart dränkt...haha men det får bli en tvätt av de idag så länge får han mysa under mitt täcke<3
Skrev ju om vårt bröllop igår. Jag trodde jag hade en klar bild att si och så ska de se ut med dekorationer på bord m,m men herregud det finns så mycket fina saker så jag har extrem besluts ångest. Ska köpa hem lite olika och göra. Olika uppställningar så får vi vad som passar oss. Men de är helt otroligt hur lika jag och Johan är. Som igår det fanns massor mer olika färger av en viss dekoration fråga honom vilken han tyckte han svara "X den färgen för den får de och de och se fint ut" precis så som jag tänkte med. Min brudklänning tror jag redan att jag bestämt mig för. Den sys enbart till mig med mins mått.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback