Huvudvärk

Inget jag uppskattar! Idag har den varit hemskt. Har haft en känsla av att någon slår något hårt i huvudet på mig (några av er ler nog nu) så fruktansvärt hemskt så har inte gjort många knop idag. Men har haft två super mysiga vovvar hos mig. Busan kom vid 8 i morse så då intog vi soffan allihopa istället för sängen. Busan kurra ihop sig vid mina ben och Tyson spoona med mig<3 så mysigt så. Har sovit rätt mycket idag men nu efter lite Max så mår jag mycket bättre. Hoppas på en morgon dag med lite mer energi och ingen huvudvärk. Funderar på att gå till fotbolls planen och släppa vovvarna så de får springa av sig på fri mark!
Nu ligger vi redan i sängen och kollar tv.. Trivs så bra i vårt sovrum nu efter alla förändringar så skulle kunna bo här 24/7! Har alltid tyckt att sovrummet ska vara ens lugn och vårt är det nu mera.
Satt och läste mina tidigare inlägg förut de fick mig att le när jag läser näst intill i varje inlägg att vi ska mysa jag och min man och barnen. Vi myser jämt haha mysisar som vi är<3 och vet ni vi ska mysa nu med ;)
Natti natti




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback