Idag har det hänt grejer

Hade en skön sovmorgon som jag skrev tidigare idag. Efter att ha druckit mitt kaffe så började jag städa och de blev inte lite fint utan jätte fint till och med två våningar och de tog sin stund med allt som skulle göras men nu kan jag verkligen sitta och njuta i soffan och känna den goda doften av citron och se hur mina golv glänser och det känns KANON! Jag ska ta och tvätta en maskin till med alla handukar men sen är jag klar. Har hunnit med att göra mat också så det står en köttfärssås redo på spisen när man min och barn kommer hem. Det blev också en underbar promenad i skogen med min bebis. Finns inget underbarare än att gå ut med honom och se honom leka. Han får mig alltid att le och jag känner ett lugn som har varit borta länge men från dagen han kom till oss så infann de sig igen. Djur är underbara på det sättet! 
I morgon kommer min snutta igen!! Då blir det nog en massa hund träning och skit snack delux som vanligt. Så i  morgon blir de fullt hus. 4 hundar och 5 personer +/- vänner till barnen. Min söta snutta har också erbjudit sig att laga mat så de ska hon tydligen med göra i morgon. Hon är för söt<3
 
Här kommer lite bilder från helgen! 
 
 
 
Hemma hos min snutta sist så tog jag lite kort och jag tyckte detta blev så fint på henne och Ozzy <3
 
 
Och sist kommer ett projekt jag gjorde för ett tag sen =) 
 <----- FÖRE 
<------EFTER
 
Super nöjd! Tack och hej på återseende =)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback