Konstig natt

Har enbart sovit ca 2,5 timme i natt. Låg och spela ett av mina favorit spel och helt plötsligt var kl halv 5 på morgonen. Tänkte de att jag kommer ju somna när som inte en chans att jag är vaken när älsklingen ska till jobbet. Swish sa de så hörde jag Johans väckarklocka...gaaaaahhhh varit vaken hela natten och huvudet är inte ens trött. Men la mig på älsklingens bröst hud mot hud mmm bättre morgon än så går de inte att ha;) sen kom Sandra in och fick ta Johans säng plats. Alla hundarna drog vi upp i sängen med<3
Men kunde bara inte somna.. Så låg där och bara blev mer och mer irriterad så gick upp och satte på kaffe och stängde in till sandra så hon skulle få sova men nyss kom hon ut så nu en cigg på altan<3 bjuder på mitt uggly look There

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3101973/images/2013/pic_510781e19606ee7ce8673b38.jpg" class="image">




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback