Ljus

Har alltid älskat att tända ljus och göra hemmet mysigt. Idag blev de att tända ljus i sovrummet och sen lägga oss i sängen och mysa till heart of Dixi. Har fastnat för den serien då den skiljer sig från alla andra. Men nu är mina ögon riktigt trötta så jag ska gå ut och ta sista ciggen och se om jag kan få bebis att kissa en sista gång. Snuttan åkte hem idag så nu är de bara jag och älsklingen hemma igen. Sandra sa att hon sett Jonathan på bussen och att han hade vinkat till Sandra och sett glad ut när han fick syn på henne och vovvarna<3 inte många dagar kvar tills de kommer hem nu!! <3
Känns helt fel sen de bytte dag på hämtning/lämning till fredagar. Veckorna känns såååå mycket längre när barnen inte är här :(
I morgon tar jag och Tyson sov morgon de behöver vi efter enbart 3 timmars sömn natten/dagen som var. Och i morgon ska vi bara ut i skogen!!
Natti natti mina läsare




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback