Så de kan bli

Ja de har knakat lite i fogarna här hemma den senaste veckan. Men de kanske vänder nu när man har yttrat de innersta. Själv hade jag super mysigt hos min snutta i onsdags kväll. Blev en sen natt men spontant prat om livets tuffa frågor. Men dagen efter var vi igång igen och tog en promenad med alla vovvarna ner till stan och uträttade lite ärenden som Sandra var tvungen att göra. Väl hemma hos henne igen avnjöt vi en varm kopp tea och färska frallor vi köpte på vägen hem. Torsdag eftermiddag åkte jag hem igen då jag ville säga hej då till pojkarna. Den kvällen blev de pizza och pulka åkning för barnen och Johan själv sov jag ikapp den sömn jag missat.
Nu ligger vi i soffan och kollar film. Väldigt rörig film så hänger knappt med och därför kan jag lika gärna hålla på med telefonen.
Trevlig kväll!

Respekt föder respekt
Kärlek föder kärlek
Hat föder hat




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback