Så fint

Var nervös men väl hos Nadja så försvann allt och vi skojade och hon tog hålet. Blev riktigt nöjd! Älskar peircingar så det har blivit än och en annan genom åren. Skulle kunna tänka mig en i ögonbrynet med men de får vi se hur de blir med. När jag skulle gå till Nadja så insåg jag att Johan hade både mitt bankomat kort samt leg. Men ringde till henne och var inga problem att jag kom förbi ikväll. Så när Johan kommer hem så ska jag gå dit på en gång. Avskyr att inte göra rätt för mig på en gång :/
Såhär blev de i alla fall super nöjd!!
Jag skrev att de skulle komma ett till inlägg tidigare idag. Trodde jag hade skrivit de men har inte gjort det när jag titta efter så de kanske kommer ikväll..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback