Så glad!!

Som jag skrev så har jag gått ner i vikt. Jag har legat mellan 63-64 och det har inte varit direkt smickrande när man skalar av kläderna. Men idag ställde jag mig på vågen och väger 59,8!! Mitt mål är ca 57. Jag har sett stora skillnader på kroppen vilket gör allt så mycket roligare. När jag blivit frisk från denna förkylning ska jag försöka träna lite tänkte jag. Vore ju inte dumt att komma ner till 57 innan sommaren och hålla vikten ett tag. Jag har inte vägt under 60 på 2 år så detta är enormt för mig. Så idag blir de en lång promenad med min bebis igen :)
Var inget roligt att lämna Jonathan idag igen när han inte vill :/ och ännu mindre när han trodde att han skulle få komma hem igen på måndag:( de är alltid saknade här hemma de små trollen<3
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och hoppas att jag vaknar till lite. Ha en bra fredag




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback