Skit snack delux

Ja idag har både min och sandras mun gått i ett. Dock blev de väldigt mycket kaffe och te så toan blev med använd kan jag lova. Men timmarna är för få när vi umgås...känns aldrig nog med prat liksom. Men de blev så att vi tog med oss fatso hem!! Mys grisen... Hon är så mysig så. Just nu ligger hon vid Johan i sängen och myser. Tyson han är precis slut efter idag han kunde inte komma till ro idag så har inte sovit ordentligt. Han sover så gott vid mina fötter och han har inga planer på att vakna mer idag tror jag. Snart börjar arga snickarn. Ska bli intressant och se vad narkomanerna gjort med sina liv efter deras chans till ett liv med tak över huvudet igen! Trevlig kväll




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback