Snuttan min

Idag blev jag glatt överraskad när Sandra ville att jag skulle ringa och när hon svarar så säger hon att hon är påväg HIT!! Jipppi...
Så idag blev de soff häng och mer prat om livet och dess innehåll. Vi delar i princip allt med varandra. Vi har varit osams genom åren men vi har också känt varandra och umgåtts i 11 år i år så lite groll de hör bane mig till :) nu sitter vi här som två tanter i soffan och delar tankar. Tog en brejk och skrev lite här bara. Snart kommer älsklingen hem och då ska vi åka och handla inför kommande barn vecka. Ska bli underbart att få hem barnen och de ska bli intressant i morgon och se hur veckan som varit har gått. Jag håller tummarna att de är framsteg!
Dags att kanske dra en borste genom håret så man inte skrämmer någon i affären.. Hörs senare.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback