Sovmorgon

Idag blev de verkligen en lång sovmorgon ända till 10 och min lilla bebis låg ihop kurrad vid min sida när jag vakna vilket jag tycker är så mysigt<3
Idag ska jag städa. Tror jag kan hitta både möblerna och golvet under all smuts och damm. Men de finns inget bättre än ett helt nystädat hem som doftar Ajax (min mamma använde de). Så blir att dricka upp kaffe och kolla lite tv innan jag sätter på musiken och börjar ta tag i hemmet. Ska slänga ihop en köttfärssås också tills barnen och min man kommer hem.
Och jag vill avsluta detta inlägg med att min man verkligen står upp för mig och vi är ett bra team. Han är min själsfrände och han skyddar mig och våran familj till alla pris vilket är det finaste jag varit med om<3 du är en underbar man mitt hjärta i din hand och våran framtid kommer skina lika starkt som solen en sommardag<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback