Varm smörgåstårta

Som jag skrev tidigare idag så är Sandra och hennes två vovvar här. Det är riktigt mysigt när hon är här. Jag har 4 systrar men ingen av dem är som en syster:/ alltid frånvarande och med ett agg större än världen själv har de.Sandra är den där stora systern som mina systrar kunde ha varit men valt att inte vara. Hon bryr sig och finns där om de är något gott som ont. Och just nu är jag här för henne. Vi får se hur länge hon stannar här hemma men hon är välkommen att stanna så länge hon behöver<3
Det är som ett litet mini zoo här hemma med tre hundar. Cleo, ozzy och Tyson. Det är bus varvat med 15 minuters vila innan de börjar om med massa bus<3
I morgon kommer prinsarna hem. Tror jag ska hämta Jonathan super tidigt...saknar dem så!!! Se vad de blir för fredags middag med kanske något helt nytt?
Vi var ju och handla idag så något gott ska vi nog få ihop....
Idag åt vi varm smörgåstårta. Så sjukt gott och de var flera månader sen sist men idag blev de av och tjock om magen blev jag de lovar jag =)
Nej nu ska ta mig ett bloss och gå in och försöka hitta min plats i sängen i mörkret. Johan sover sen länge tillbaka. Han ska ju jobba i morgon med sen är de helg och hela familjen är hemma igen<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback