Allt i allo

Igår bestämde jag mig trots värk att jag idag skulle städa. Hemmet hade förfallit något sjukt!! Vart jag än titta såg jag damm och grejer överallt..ångest...
Så idag har jag gett hemmet en make over. De är jätte fint nu och jag njuter nu av hemmet igen. Min snutta kom idag vid 12 tiden och först åt vi lite lunch sen var vi igång och bakade både rulltårta och kladdmuffins. Sen fortsatte vi och gjorde HEMMA gjord lassange. Jag gjorde köttfärssåsen och Sandra den där vita såsen vad den nu hette....men jag kan göra den nu i alla fall =) och mina pojkar älskade maten så mer hemma gjord kommer de bli. De blev inte direkt mindre glada med nybakat fika bröd till kvällens tv tittande heller<3
Har varit en mysig dag med min snutta och massa skratt speciellt när hon gjorde en vurpa i snön och hamnade på rygg i den kalla snön. Självklart stod jag dubbelvikt på altanen och skrattade..sister love<3
Nu ska jag mysa med min älskade sen somna gott. I morgon väntar en lugn dag och inga måsten alls!! Så skönt så!
Trevlig kväll

Lite bilder: Tyson och ozzy best buddies ! Och sen ett kort på lilla ozzy som somna gott hos matte. Ett kort på tysons nya favorit plats...<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback