Älskade syster

Jag har 4 systerar men ingen är som den som jag inte ens har blod band med. Vi har en vänskap som ingen annan förstår sig på eller kanske Johan vid detta laget eller vad tror du snuttan? 
Jag kan inte tänka mig ett liv utan min bästa vän där. Jag kallar henne alltid för min bättre hälft och de är precis vad hon är. Har jag fastnat i något så kan jag ringa henne så ger hon mig en annan syn på saken vilket är kanon för oftast ser man väldigt enkel spårigt när man sitter själv. Det skiljer ett par år på oss men de märks knappt hon kanske har ett större ordförråd än mig ibland ;) 
 
2010 flyttade snuttan hem till mig i motala. Hon hade då bott i stockholm men flyttade hem till mig i min lilla 1:a på 40 kvadrat med sina två hundar. Så vi bodde 3 hundar och två tjejer på den lilla ytan men de funka de också =) Här är lite bilder från en del roliga dagar med min bättre hälft och vi är så sjukt snygga! 
 



 
 
ÅÅÅÅ underbara tider..Och många fler ska de bli. Nu ska jag ta på mig och gå upp till affären och möta Johan. Ha en bra eftermiddag mina läsare och bjuder på två "opassande" bilder som jag hitta i min samling på internet. 
 
Konstigt att vi blev förälskade? Första bilden jag tog på honom haha <3
 
 
En bild tagen för måååånga år sedan men tycker den är så fin =)
 


Stämmer så bra, det är du & jag i vått och torrt.

Svar: För alltid <3
Ann

2013-03-21 | 15:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback