Bebis sjuk :(

Blev väckt av min snutta idag. Hade bestämt att hon skulle komma idag men jag var super trött i morse så jag lämnade Jonathan (Glömde helt bort hans termo byxor vilket inte ens skolan ringde om när de upptäcktes * under alla kritik*) och gick hem och la mig. Och vid halv 12 tiden ringde de på dörren och jag hörde snuttans hund gnälla utanför så jag gick upp och öppna annars hade jag verkligen inte gått upp om jag inte hört att de va hon :P 
Så idag fick jag sällskap till morgon kaffet vilket inte va fy skam. Snuttan stanna under dagen och följde också med oss till valla....
 
Idag har vi varit hos veterinären med våran bebis. Han har kliat sig i öronen och har rent av skrikit när han gjort de. Jag har rengjort men de har inte blivit bättre. Så jag ringde och fick en tid i dag och tur var de!! De trodde att hans klåda och rodnad i öronen beror på foder allergi så nu ska han gå på dietfoder i 2 månader för att se om besvären minskar och ifall de gör de så ska man efter dessa 2 månader provocera med allt de han åt förut för att se om besvären kommer tillbaka och på så vis komma fram till vad de är som han är allergisk emot. Om de inte gör de kan de vara kvalster allergi eller något annat i vårt hem. Jag bad de också kolla på hans tänder då han har svårt att tugga och de resulterade i en tid till veterinär tandläkaren då hans två hörn tänder i under käken går upp i gommen på honom istället för att växa på utsidan av över käkens tänder som de ska. Så troligtvis ska de tas bort helt! Vi fick också droppar till bebis så att klådan i hans öron ska ge med sig! Så 5 dagar med droppar! Mamma instinkten var rätt IGEN TYVÄRR!! Mammas bebis är trasig!! <3 
Det var tur att jag verkligen stod på mig att han behövde komma in. Hoppas verkligen de kommer fram till vad de är som gör att han inte mår bra så att vi kan få bukt på de och han kan få vara den glada och söta lilla ull boll som han är =) 
 
Nu ska vi mysa här hemma för nu är de äntligen helg<3 You and me baby all weekend long <3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback