Blev en trevlig dag

Idag kom min snutta till min räddning. Hon ville komma så jag fick något annat att tänka på vilket jag också gjorde tack vara henne. Vi satt ute i solen och prata strunt i varsin sol stol och hundarna lekte. För första gången fick hundarna gräva i gropen pojkarna gjort på baksidan och de var super kul tyckte dem. De var lagom roade när vi väl gick in och dem båda behövde sköljas av från all lera:)
Min snutta kommer flytta hit snart vilket är super kul!! Längtar galet faktiskt!! Förstå hur mycket stunt prat de kommer bli hela dagarna. Vi har som jag skrivit förut bott ihop så de är inga problem vi stör oss liksom inte på varandra utan kompletterar varandra istället. Men kort och gott hon ska mellan landa hos oss ett tag. Och ja Johan är mer än väl med i beslutet :)
När älsklingen slutade jobbet åkte vi en sväng till rusta och sen en sväng till maxi. Efter maxi bar de iväg till rystad där våran son vilar. Vi tände ett ljus för honom och ett ljus på Johans mormor och morfars grav. De vart fint med ljusen som lyste upp lite. Blev ledsen i ögat när älsklingen påpeka att de låg en napp och så stod de en liten legobil på minneslunden. Kanske något mer barn som inte kom till världen på rättvisa villkor... =(
Kort och gott så blev de en bra dag trotts sorgen i våra hjärtan. Nu ska jag krypa tätt intill mitt livs kärlek och sova. Hoppas ni också haft en bra dag<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback