Dagens planer

Jag vakna vid halv 10 pigg!! Gick upp och gick ut med Tyson sen gick jag in och la mig hos älsklingen som fortfarande som. Lät honom sova en stund till så jag satte på tvn och låg och små titta lite. Nu har vi druckit kaffe och dagens bestyr ska tas hand om. Jag ska städa en del känner jag tror eventuellt att älsklingen ska städa sin bil. Vi ska åka en sväng till vår älskade son noahs minneslund och tända ljus för honom. ( om några dagar är de exakt 1 år sedan jag födde honom) känns väldigt jobbigt bara tanken på den dagen där på sjukhuset...dagarna innan sorgen frustrationen ilskan.. Den dagen togs en del av mitt hjärta bort!

Ikväll blir vi hämtade för att åka iväg på middag och lite mys. Ska bli trevligt!!
Nu är de bäst att jag börjar greja så jag hinner med allt som ska göras!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback