Det tar sig i brasan sa pyromanen =)

Jag bestämde mig för att ytterligare en gång göra något åt de där dallrande fettet som har en tendens att sätta sig lite här och var på kroppen. Det har gått bättre än förväntat måste jag säga. Magen är precis platt (förutom när jag ätit för då ser jag hög gravid ut). Jag har minskat ca 5 cm runt höfterna och mina lår tror jag med har blivit mindre. Jag ska börja mäta olika delar av kroppen för då jag inte är överviktig så kan jag inte riktigt gå på kilona utan måste vända mig och kolla centimeter och sen ta upp kort och kolla skillnaden för de är inte mycket att ta av. När andra hör att jag är motiverad att minska mina mått så får jag höra "MEN DU ÄR INTE TJOCK!" Nej jag är inte tjock men jag är heller inte väl tränad. Jag tränar väldigt lite kanske 5-6 minuter och detta har gjort sån skillnad. Jag kan inte träna för länge för då skulle jag dels få fruktansvärt ont samt inte kunna hålla igång för de skulle resultera i att jag blir sängliggande. Men som sagt armarna har blivit finare form på samt att magen nu mera har gått tillbaka och blivit platt. Mitt mål är att få mindre höfter samt mindre lår och tona till alla de andra delarna. Vore ju fint med en antydan till magmuskler men inget jag tror kommer komma. (de är dock välkomna om de vill )
 
         <---för ett tag sen<---- Nu 
 
 
Tror ni de är lycka när Jonathan kommer hem och säger att han har saknat oss och vill ha en kram? bästa början på helg tillsammans med barnen <3 Nu ska jag ta min hög gravida mage (tacos is the shit) och slappa vidare och mysa i soffan med min underbara familj! Hoppas ni har en bra fredag och spenderar den med någon viktig person i era liv <3 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback