Från lugn till rädsla.

Upptäckte en sak ikväll som vände hela min värld upp och ner. Jag kan inte tänka på något annat än de jag misstänker har hänt mig!! Jag har panik bara av tanken på att de skulle va detta! Jag ska ringa läkaren i morgon så får jag få en akut tid.. Men känns de bättre av tanken på att åka dit? Nej inte de minsta när jag vet om hur behandlingen ter sig.........ångesten bankar verkligen i bröstet på mig.....paniken flåsar mig i nacken....inte lätt att sluta tänka heller när hemmet är knäpp tyst och alla sover! De är nu jag behöver liv och rörelse kring mig för att skingra mina tankar. Jag måste sova med för ska upp tidigt i morgon men hur lätt är de när tankeverksamheten går för fullt?? Please mum help me<3
Från de lugnaste vattnet till den värsta stormen på två sekunder :(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback