Gårdagen

Igår blev de en oplanerad road trip till motala. Vi åkte dit för att jag skull visa Johan vart jag bott en del av min barndom. Vi åkte också till varamon och gick på stranden så Tyson fick springa lös och leka. De var jätte fint ut över vättern. Efter att ha gått längs med stranden så tog vi och började åka hemåt men vi gjorde ett stopp hos min barndoms kompis Marie och hennes familj som jag känt i 19 år. Där var de fullt hus. En annan vän var där också Zanna med sin familj. Tydligen tajma vi in vårt besök lagom till de skulle fika så de blev glass och frukt coktil. Väldigt gott!!
Vi hade sen tidigare i veckan planerat att vi skulle till svärfar och hans fru Gunilla på middag. Vi hade bestämt att per skulle hämta oss vid 6 och vi kom hem från motala vid 17,15!! Men vi hann klart tills per kom!! De blev en del vin under gårdagen och ingen var nykter framåt 12..men de var längesen jag skratta och hade så trevligt som jag hade igår. Jag har sån träningsvärk i magen från allt skrattande igår =)
Idag mår jag bra trots allt vin igår ;) trodde inte att jag skulle va speciellt pigg men ingen bakfylla här inte!! Nu ska vi mysa till filmen hobbit som vi inte titta klart på i fredags. Se om de blir en promenad i solen sen!! Ha en underbar dag mina vänner<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback