Glad påsk!!

Idag tog vi de lugnt på förmiddag då bemo fortfarande hade feber igår, Jonathan var feber fri igår dock. Men idag hade båda barnen lite feber igen. Dock inget som märktes på dem. Vid 2 var vi hos svärfar för lite påsk mat. Åååå så gott de var och finns de något skönare än att bli bjuden på mat och slippa allt plock och stoj innan och efter? ;) prata en del med Johans far om hans oro för sin bror..känner verkligen med dem och förstår deras sorg och Psykiska påfrestning med allt som är nu. Önskar ofta att man kunde ta bort allt sånt här ont som händer goda människor. Livet är banne mig inte rättvist!! =(
Johans bror var också där vilket var himla kul då de var väldigt längesen vi såg honom (tror de var i julas) så trevligt att prata ikapp lite. Tyson var dock livrädd för honom:s inte många som går hem hos honom längre. Familjen går bra och självklart min snutta. Och påtala om henne så flytta hon hit idag<3 nu ska de bli fart på oss igen så se upp!!
Underbart att ha dig hos mig och min familj gumman! Och pojkarna är med glada att ha er här vilket du kanske märker? ;)
Nu har vi haft en myskväll i soffan. Pojkarna har lite feber igen så vi får se hur morgon dagen blir. Snuttan och jag ska i alla fall ut och gå. Vi tog en sväng till affären förut helt ensamma och de var super skönt att komma ut!!
Nu bädda ner snuttan ;) sen min sambo och sen mig själv haha
Älskar er mins skatter<3
Glad påsk



Älskar dig nått otroligt, du är det bästa jag har i mitt. Utan dig skulle jag bli konstig på riktigt. En bättre vän än dig kan man inte få, du är min syster på själavis! <3

2013-03-31 | 01:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback