Handla sent!!

Idag var en dag med vatten fyllt knä och värk. Men jag bet i de sura äpplet och gjorde lite nytta trots allt vilket gör att jag får en känsla av tillfreds på kvällen när jag funderar över dagen och vad som hänt. Jag stärks varje dag jag kämpar igenom smärtan och trots den gör något fast kroppen skriker nej. När älsklingen kom hem så var de dags att åka och handla. Gick kanon att köra i 4 trafiken inga moment som var varken jobbiga eller svårt att hantera. Vågade köra ut ur garaget idag med :p vill ju gärna inte köra in i något så att bilen förstörs. Men de gick kanon och älsklingen gav mig massa beröm =)
Men nu vet jag varför vi alltid åker och handlar så sent jämt. Herregud vad folk och den ena var mer vilsen än den andra och stressen hos dessa människor ska vi inte ens prata om. Tacka vet jag att handla vid 7-8 på kvällarna då alla andra sitter hemma i soffan. Nu ska jag lägga ifrån mig telefonen för att krypa upp på älsklingens bröst och mysa till criminal minds som har premiär idag. Trevlig kväll och på återseende i morgon




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback