Hejsan hoppsan :)

Igår kom snuttan hit helt oplanerat! Men alltid roligt när hon bara dyker upp. Tror att hon är den ända som jag tycker är okej som kan komma oanmäld avskyr annars när folk bara dyker upp utan att höra av sig först. Blev kaffe och skit snack delux. När älsklingen kom hem så tog vi bilen till linghem och då jag körde så bestämde jag vart vi åkte ;) vi hittade i alla fall deras skog där de har spår att gå. Det var super skönt att komma ut och släppa hundarna så de fick springa fritt!!
Idag känner jag mig väldigt glad och sprallig så har gjort fint på nedre våningen och ska snart gå upp och bädda rent i Jonathans säng så de är klart tills sötkorvarna kommer i eftermiddag<3
Nu blir de en cigg sen återgå till att göra hemmet fint=)
Ha en underbar fredag<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback