Kan de bli bättre??

Jonathan sov hela natten och har varit pigg och kry hela dagen så verkade bara vara någon en dags grej! Har aldrig varit med om att de varat så kort innan men kan inte vara gladare över att han är frisk. Nu har alla barnen haft de så nu får vi se hur vi vuxna klarar oss!! Peppar peppar ta i trä!
På förmiddagen idag blev de lite om möblering i hallen då vi fick en garderob som en i släkten skulle slänga. Vi har tyckt att hallen ser så o organiserad ut med 10 jackor och 20 par skor ;)
Så skoställ och hatthyllan rök och dit med en garderob som man kan hänga in allt i så de inte syns. Blev mycket stil renare så som vi vill ha de i vårat hem. Medans älsklingen höll på med garderoben så greja jag med framsidan och ställde dit bord och stolar och slängde in pulkor och sånt i förrådet så de inte syns heller :) bra med förvaringsutrymmen!!
Nu till de underbara!! Vi har fått nya grannar!! Vi har sett de komma med sina flytt lass men inte sent några barn. Men idag visa de sig att de har 2 pojkar!! Så underbart!! Och de är 5 & 6 år så PERFEKT för bemo!! Nu har han med vänner på gården <3
Kommer bli många barn springandes på gården så fort solen tittar fram och de kommer va ett nedrans spring ut och in efter grejer sen :)
Gjorde mig illa idag med...mina händer fungerar ju inte alltid och idag blev blod resultatet.. Tappa en såg när jag skulle hänga upp den som skar upp min knoge :(
Nu soff mys med mina 4 älskade pojkar<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback