Lider...

Jonathan är verkligen super duktig!! Så fort vi kom hem från skolan bädda vi ner oss båda i soffan ingen spya på ca 2 timmar och han verkade piggare. Jag slumrade till och vakna av ljudet från Jonathan som hänger över hinken:( jag skyndar mig bort till honom och stryker honom över ryggen medans han hänger över hinken och hulkar!! Stackars liten<3 när älsklingen och bemo kom hem somna Jonathan i soffan. Blev väldigt många fler gånger han fick besöka hinken under kvällen. Men sen somna han gott och jag hoppas verkligen han får sova hela natten!! Och vaknar pigg och kry i morgon. Själv ligger jag nu i sängen och funderar på vilken underbar familj jag har och hur mycket jag har att vara tacksam över<3 självklart kan man alltid förbättra saker och ting och livet är en ända stor läxa! Men både nu och då behöver man tänka på vad man har och inte vad man förlorat eller saknar!!
Sov gott mina läsare för de ska jag göra nu!!

Ps: gjorde nageldesign förut men som vanligt blev jag inte nöjd i slut ändan och tog bort allt:/ måste sänka mina krav på mig själv liiiite:)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback