Lugnt och skönt

Dagen började liiite oroligt med att jag inte fick tag i en vän så jag blev orolig att något hänt men efter lite letande bland vänner så stillades min oro då jag fick veta att hon mådde bra. Efter de blev de bara en ren slapp dag..satt ett tag i solen och njöt vilket inte var helt dumt..tror faktiskt jag fått lite färg i ansiktet de senaste dagarna vilket är mer än välkommet då jag har färg som ett lik.
Har haft två jobbiga nätter..dels på grund av värk men min underbara man har stått för den största bristen av sömn..varför? Jo för han har en fin egenskap att snarka...så två nätter i rad har jag sovit i Bemos säng..och den är inte perfekt för min kropp på något vis:/
Men idag är jag stolt över dig älskling<3

Nu ska vi slänga på en film och mysa ner oss i varandra och bara njuta av varandras närhet<3 lite planer angående semestern ska eventuellt smidas med<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback