Lugnt

Denna dag har mest spenderats i soffan. Varken jag eller älsklingen vart bakis men vi behövde båda en dag men enbart slappande och inga måsten. Jag somnade till en stund när älsklingen satt och teckna. Var inte alls dumt :p
Nu ska de snart krypas i säng. Johan ska jobba i morgon och jag är super trött. Väntar samtal från min "nya" läkare i morgon med så blir upp tidigt ska också ringa om min kära botox. De är dags igen nu efter 1 år...jag ska ligga inne i systemet men de har inte kommit någon kallelse så ska ringa dem får vi se. Längtar inte efter de där 15-20 sticken men att slippa känslan av att ha en vatten kran under varje arm vore ju underbart. De har dock blivit enormt mycket mindre så de är skönt. Kanske bara behövs en omgång till..
Nu borsta tänderna och plocka i ordning så hemmet är så fint de ska va sen bädda ner mig under mina 3 täcken så jag inte fryser. Natti natti




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback