Mys med dem bästa

Idag bar de iväg till min snutta vid 12 tiden. Älsklingen skulle tvätta bilen så jag sa jag fråga om han ville åka själv för då kunde jag åka till min snutta så länge. Så han fick lite egen tid med sin kära bil=) när älsklingen var klar så hämta han mig och Sandra så åkte vi hem till oss. I eftermiddag har vi käkat lite myst och pratat en massa strunt. Nyss gjorde vi varsin ansiktes mask!! Sandra hade med sig en mask till mig som hon ville att jag skulle pröva acne killer!! Helt fantastisk mask. Kändes som varje liten pormask försvann så nu känns hyn som en len baby stjärt!! Nu ska vi mysa en stund till!! Trevlig natt gott folk!!
Bjuder på mig och min snutta i våra masker<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback