Naglar och stolthet

Idag har jag kunnat hålla igång bra. Efter att jag lämnade Jonathan gick jag hem snörade på mig tränings skorna och tränade! Så stolt över mig själv att igen ha kommit tillbaka att jag tar mig själv i kragen och tränar. Dock tar jag de väldigt försiktigt med tanke på min kropp. Men än så länge går de bra=)
Efter träningen bädda jag rent och starta några maskiner med tvätt samt plocka lite. Ett fint hem kräver en del av ens tid men de är värt de i slutändan :)
Efter de tog jag mig en skön dusch och kände för att pyssla om mig själv så målade både naglarna på händerna och fötterna. Och de blev fina idag..
Måste sluta skriva och njuta klart på altanen för snart kommer Sandra och ozzy.. Men ha en underbar dag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback