Njuta av vädret

Jonathans sleep over gick kanon! Pojkarna hade varit lika duktiga som de alltid är tillsammans så de kommer nog bli många mer under året. Jonathan var hemma vid 10 tiden idag.
Idag hade vi bestämt med svärfar och hans fru att vi skulle ses på landet och grilla lite korv. Barnen reagera knappt att de var jag som körde bilen=) bemo sa bara ska du köra? Japp de ska jag.
Vi var ute på landet vid halv tolv och var hemma igen vid halv fyra igen så blev ett par timmar på landet. Det var underbart på landet solen sken och stekte på vilket var skönt. Och de smakar ju allra bäst när man äter ute. alla grilla vi våra egna korvar på varsin pinne! Har massor bilder men de lägger jag upp i morgon då jag redan ligger i sängen.
När vi kom hem så kom Sandra och ozzy och vi lagade mat tillsammans. Väldigt mysigt!! Du är för go du snuttan min<3
Barnen var ute ända tills de var mat vid 6 tiden så ca 6 timmar har de varit ute idag och de var knappt de ville komma in för mat :) tror ni de somna gott? ;)
Nu är de dags att sova!! Hoppas ni haft en bra helg<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback