Oj så sent

Igår satt vi och prata en massa så kommer inte ens ihåg vad de var för filmer vi satte på men som vi inte titta på:) men de var super mysigt och jag tycker de är mer än fantastiskt hur Johan accepterar Sandra. Till och med han ser henne som en i våran familj<3
Tyvärr så var hon tvungen att ta bussen hem vid halv 2 på grund av olika anledningar. Men vi följde henne till bussen så hon kom på säkert, men tycker inte om när hon åker såhär sent med alla läskiga typer som finns. Och att hon inte har en telefon så hon inte kan kontakta någon ifall något händer är inget bra. Men de ska jag lösa<3
Hur eller hur så blev gårdagen en kanon kväll med de bästa<3
Jag somna dock inte förens vid 5 tiden så idag är jag riktigt trött. Johan ska hjälpa sin far på landet sen och vi får se om jag kanske ligger kvar i soffan medans de är där. Dels får de lite far och son tid vilket de båda har uppskattat mycket den senaste tiden, och jag får vila så båda får göra något de vill<3
Nu filt och mys i soffan!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback