Så barnsligt

Att gå bakom min rygg och prata illa eller ifrågasätta min existens i min egna familj till min sambo är så fruktansvärt barnsligt! Och detta handlar om vuxna människor 50+!!
Tror inte dessa att de ska komma fram till mig? Självklart berättar han för mig. Och i början blev jag riktigt ledsen nu mera anser jag bara att de är skrattretande och detta tror jag handlar om att jag tagit ifrån människans kontroll kring min sambo. Jag är nu mera hans viktigaste näring hans samvete och de är mig han frågar om råd. Men de är inte speciellt konstigt vi är en familj han är en vuxen människa med egna beslut och ett eget liv. Och de fick han tillsammans med mig. Vi skapade vår vardag de liv vi vill ha med våra regler!! Så fortsätt gärna barnsligheterna jag håller mins dörrar stänga hit tills en ursäkt är levererad!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback