Så gott

En favorit mat jag har är taco paj. Har varit sugen på de ett par dagar så i förmiddags plocka jag fram köttfärs på tining så de inte fanns något annat smidigare att välja på :) vi har blivit MYCKET bättre på att laga mat hemma barnfria veckorna. Förut blev de väldigt mycket skräp mat. Men vi har skärpt oss. Klapp på axeln till oss :)
Men nu ligger jag här i soffan med enormt svullen mage efter taco pajen. Men gott va de!! de blir lugnt ikväll och massa mys. Fick idag 2 jätte fina halsband av älsklingen men de får de komma kort på i morgon <3



hej!
alltså min sk. start vikt var från första början då ja vägde ca nånstans runt 63kg men det var kanske för typ 2 år sen. var då ja kände att ja vägde för mkt å ville väga minst 56 eller 55 kilo, nåt sånt.. så ja letade för fullt på nätet efter olika diet metoder för att vilja gå ner i vikt. då fann ja först nåt som kallades "promenad - dieten" hehe tyckte det lät lite sumt men komiskt men sen hittade ja nånting som hette Gi metod, så då började ja läsa lite om det istället. så yckte ja att det lät som en bra idé med att gå ner vikt å då stog det vad man skulle välja/ta bort från maträtter för att kunna gå ner i vikt m.m å visst ja körde på det ett tag men sen har ja ju fuskat lite till å från så vikten har varierat från neråt till uppåt mellan 2 till 2 kilo å ja vart ju inte så nöjd med att ja fuska så ja försökte bestämma mig för att inte "fuska" så mkt som möjligt å så tränade ja ju såklart till å från på min wii fit som ja har! å då har det funkat att minska i vikt så ja är glad för att ja iallafall lyckats gått ner allt som allt från då ja vägde ca 63 kg till nu 55kg ca. :D så ja kommer ju försöka fortsätta stenhårt iallafall fram te sommaren nu. vet ju att det finns en lchf metod vissa kör på oxå men ja föredrar Gi-metoden.. finns att söka massa om den metoden om vad man får å inte får äta för att gå ner i vikt å det! :) finns även recept på goda olika kakor för gi om man är sugen på sk. fika bröd ibland å då kan det va gött å baka sånt oxå! det kan du se om du kikar in bland där ja skreve "gi-metod" om vad för olika mat rätter ja ätit å vad ja bakat :)

Svar: Stort Grattis att du lyckats gå ner! Det krävs en hel del disciplin av en för att lyckas så allt beröm till dig. Ska verkligen ta mig en titt på de du skriver och kanske själv påbörja någon diet för att nå min mål vikt och lyckas "hålla kvar" den =) Och självklart vill man ha en god kaka till kaffet ibland så ska se vad man kan baka för gott! Ha en bra dag!
Ann

2013-03-12 | 23:51:23

Stå på dig! Din blogg, din yttrandefrihet!

2013-03-13 | 22:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback