Sleep over fore The first time!!

Ja idag har varit en väldigt annorlunda dag måste jag säga. Benjamin har varit borta större delen av dagen hos sin kompis medans Jonathan varit hemma då hans kompisar inte varit hemma. Skönt för båda barnen med ombytta roller. Dock så tror jag Jonathan fick känna hur de känns att va utanför när bemo och hans kompis var här hemma och lekte och Jonathan inte fick va med. Så många gånger som lill skrutten blivit utestängd av Jonathan när han har haft kompisar så tror jag bemo njöt lite av att stänga ute Jonathan ;)
Det var en kort stund båda barnen var hemma och då gick vi ut i trädgården och klippte äpple trädet som såg mer vilt än tamt ut. Pojkarna älskar att greja i trädgården så de var riktigt mysigt<3
Jonathan har sin första sleep over!! STORT!! Han sover för första gången hos en kompis och var mer än spänd över de. Så mysigt att de har vänner jag vet att jag sagt de förut men är man tacksam över något så ska man belysa de tycker jag. Nu ligger älsklingen och läser för bemo och jag sitter i soffan och busar med min bebis medans jag skriver. Han har en tendens att vilja busa vid denna tid på dygnet<3

Att stå och uppläxa mig om övertramp och icke acceptabla handlingar och sedan bete sig mer illa blir fruktansvärd dubbel moral.. Och jag behöver inte längre förklara de felaktiga beteendet till min sambo han ser själv vad som händer och vem som fortsätter göra fel om och om igen...

Nu tv och mys med älsklingen och kanske fatta lite framtida beslut tillsammans? Why not today? Loooovvvee youuu like never Before<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback