Träningsvärk

Jag har träningsvärk i ryggen:/ men samtidigt är de ju bra för då har jag ett "kvitto" på att träningen träffade några otränade muskler:) idag tror jag att jag ska ha en vilo dag. Jag har ont i kroppen och hade väldigt svårt att somna igår så är extremt trött med!! Sitter nu och försöker få i mig kaffe men ögonlocken går ihop...
De som känner lilla mig vet att jag är en analyserings människa. Jag kan ligga och vända ut och in på en händelse för att se vad som verkligen hände eller för att komma på en lösning. Och de är en brist jag har för sätter tankarna igång så kan jag inte sluta utan kan ligga där och mala för mig själv i all evighet..,
Ska sluta svamla nu och dricka upp mitt kaffe för att sen somna om en stund,..
Trevlig dag




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback