Tror jag blivit kär på nytt ;)

Fått en ny kärlek i mitt liv.. locktången... Satt och kollade på olika Hair tutorial då jag är väldigt informig med vad jag gör med håret dels för att jag är lat och dels för att jag aldrig har tyckt om att så framför spegeln =) 
Men som sagt nu har jag bestämt mig för att försöka göra lite nytt och idag som sagt så fann jag locktången och de blev kanon. Så tänkte bjuda på före och efter bilder håll i er för smink är rätt fantastiskt!!
 
   <-------->
 
 
Längtar enormt till mitt hår blir ännu längre tror denna frisyr kommer göra sig ännu bättre då. Men jag är som sagt riktigt nöjd. Och ser ni fula ank ungen kan också bli fin med lite magi =) Fick precis en jätte gullig kommentar på fb. "vacker som denna soliga dag" Gud så snällt skrivet. Tack Mikkiss<3
 
Undra om man ska ta sig en kopp kaffe till programmet Unga mödrar..Senare idag blir det att åka och handla inför kommande barn vecka. Kylskåpet ekar just nu...
 
peace out readers
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback