Trött

Så trött så ögonen åker ihop..ska gå och lämna Jonathan om en stund på skolan sen ska jag gå hem och lägga mig igen. Brukar ju lägga mig mitt på dagen ca 1 timme. Men de senaste dagarna så har jag varit ännu sämre i kroppen när jag vaknat så ska se hur de blir om jag sover på morgonen istället.
Det väntar ett vetrinär besök idag med. Tyson har problem med sina öron så de ska kollas och ska be dem kolla hans tänder då han har haft svårt att tugga. Hoppas min bebis får hjälp så han slipper skrika när han kliar sig i öronen:( Men de blir sen de!! Nu ta på mig kläder så ska vi snart gå till skolan. Fortfarande tycker jag de är ledsamt att man alltid möter vissa föräldrar då skolan redan har börjat. Jag är oftast på skolan ca 10 i 8 och sen blir de att man pratar med fröknar och föräldrar så man kommer där ifrån några minuter efter 8. Och som sagt vissa möter man alltid vilket innebär att barnen blir sena:/

Nu mysa sen gå. Ha en bra fredags morgon




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback