Tvätt och plock

De är vad jag har gjort idag. Tagit hand om de stora tvätt berget i tvätt stugan. Ibland så blir de liggandes innan jag tar tag i de. Det är inte ofta men ibland så.. Men som sagt nu har jag tagit itu med de också så de är nästan rent och fint där inne..vet inte om man ens kan ha de rent i en tvättstuga med allt damm från tork tumlaren? 
Idag vakna jag rätt sent av väckning av älsklingen. Bästa väckningen man kan få enligt mig <3 
Blev lite soff mys med Tyson i förmiddags innan vi tog oss ut i snö ovädret. Tyson fick massor med hemska bollar med snö i pälsen men han hade så roligt på vägen till och från affären. Han skutta fram i snön och lekte galet. Han var inte lika glad när han hamna i badkaret när vi kom hem dock ;) 
Sen älsklingen kom hem så har vi bara myst pratat igenom de som hänt och slappat vid tvn. Blev en sväng till max med för lite kvälls mat idag. Japp vi gav efter för lite slapp mat =) 
Här är halsbanden jag glömde lägga upp igår som jag fick av min älskling<3

 
Har inte fått något fint tillfälle att ha dem ännu men de ska användas flitigt. Nu ska jag stänga ner datorn och plocka fram allt mys för om en kvart börjar mitt favorit program Grey's Anatomy.. Love Love Love =) 
Trevlig kväll mina läsare! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback