Tvätt plock mys och matlagning

Vakna på ett underbart sätt idag. Älsklingen sa åt mig att krypa närmre då han ville mysa innan vi gick upp<3
Sen har dagen bestått av tvätt och mys med min snutta och vovvarna. Fick för mig igår att jag skulle laga en maträtt som jag gjort en gång tidigare som är så himla god. Det är fläskfilé men massa mojs himla gott blev de och all mat tog slut=)
Många tankar går fortfarande till en av Johans släktingar som är väldigt sjuk och hans familj. Över 1,5 månad med oro nu:( Har bara träffar personen två gånger men de räckte för att de skulle fastna i hjärtat! jag hoppas varje dag att vi ska få samtal att allt går framåt.

I morgon ska vi på påskmiddag hos svärfar och hans fru. Blir säkert lika trevligt som senast då jag hade ont i magmusklerna från allt skrattande. Nu mysa mer med mina två vakna killar sen nanna kudde. Natti natti mina vänner




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback