Utnyttja,förnedra,

På mindre än en kvart fick min sambo höra hur många klagomål och nedvärderingar som fanns om mig. En kort stund där efter fortsatte dessa saker hagla från skyarna. Vad tror ni händer när detta sker? Tror ni Johan blir överlycklig att höra dessa saker om mig personen har valt att älska och leva med? Eller få höra att vi utnyttjar dem för material. Svårt att glömma..
Jag har skrivit om regler tidigare och detta är en sån där oskriven regel! Man pratar inte illa om någons val av kärlek. Man ska va lycklig för den personens skull att den funnit kärlek. Jag önskar alla mina syskon och deras respektive all lycka i livet tillsammans och har alltid gjort vem de än valt. och om man inte respekterar denna oskrivna regel så skapar detta något som är så onödig ilska från alla håll. Jag har ALDRIG stöttat drama. Jag avskyr de i alla högsta grad. Jag har haft så jävla mycket skit i alla år så dessa barn fasoner är bara en ny plåga. Trodde när jag träffa Johan som hade en stabilt liv att de skulle bli ett lugnt och skönt liv men de fanns visst skelett i den släkts garderob.. Jaja synd att de skulle bli såhär, att en ursäkt ska sitta så pass långt inne att de skapar såhär stora distanser är fruktansvärt!
Nu ska jag krypa upp på min älsklings bröst och somna där tryggt med massa kärlek<3 vi är oslagbara älskling! Du är den finaste och underbaraste jag vet<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback